Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-09-18

Állás bemutatása

Feladatok: Vevőszolgálat specifikus feladatok:Bejövő, kimenő hívások és e-mailek kezelése, társosztályokkal való szoros kapcsolattartás, egyeztetésekA beérkező ügyfél problémák megoldása, technikai support nyújtásaA termék/szolgáltatás kapcsán általános termékinformáció nyújtása ügyfeleink részére, edukációFeladatok monitorozása, vezetése és sikeres zárásaVevőszolgálati részleget/folyamatokat érintő projektek innovációjában való aktív részvétel, személyére dedikált projektek vezetéseRendszerekben történő adminisztrációMunkaidő (irodában töltendő): H-CS 8.30-17.30, P 8.30-15.00 Ügyfélkapcsolat specifikus feladatok:Beérkező ügyfél igények feltérképezése és kiszolgálása kisebb felhasználású ügyfelek esetébenDedikált ügyfélportfólió menedzselése (kis felhasználású szegmens)Szerződések megújítá...
Tovább a hirdető oldalára →