Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-08-14

Állás bemutatása

Feladatok: termékcsoportok marketing stratégiájának kidolgozása és végrehajtása a termékek ismeretségének növelése érdekébenpiackutatás a fogyasztói trendek, ismeretek és a növekedési lehetőségek azonosítása érdekébentermékcsoportok identitásának, pozícionálásának és üzenetének meghatározásanövekedési és terjeszkedési lehetőségek azonosítása helyi és nemzetközi csatornákon keresztülaz értékesítési csapatokat támogató marketingkampányok menedzselése kreatív eszközök használatávalaz iparági trendek és a versenytársak tevékenységeinek naprakész követése a marketing stratégiák megalapozása érdekébentermékfejlesztési javaslatok megfogalmazása a piaci igények alapjána teljesítmény folyamatos monitorozása, szükség esetén proaktív, gyors reagálás és javaslattétel a beavatkozásraMarketing; Márka- é...
Tovább a hirdető oldalára →