Call Center Munkatárs
Cég neve: Magnet Magyar Közösségi Bank Zrt.
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés helye: Budapest
Aktiválás dátuma: 2024-09-09
Állás bemutatása
Feladatok: Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése;Kimenő hívások indítása;A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása;Banki termékek értékesítése;Levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára. Elvárások: Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése;Kimenő hívások indítása;A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása;Banki termékek értékesítése;Levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára.Telefonos ü...