Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-10-24

Állás bemutatása

Feladatok: A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;Ügyeleti rendszerű, hétvégi ügyletei munkavégzés (beosztás szerint). Elvárások: A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;Ügyeleti rendszerű, hétvégi ügyletei munkavégzés (beosztás szerint).IT support, Helpdesk; Telefonos ügyfélszolgálat
Tovább a hirdető oldalára →