Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-05-09

Állás bemutatása

Főbb feladatok Kollégáktól érkező telefonos megkeresések fogadása, folyamatok támogatása, adminisztrálása és megválaszolása Kapcsolattartás a társterületekkel telefonon és e-mailen Munkakör betöltésének feltételei Call center tapasztalat ügyfélszolgálati vagy help desk területen Kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban) Legalább felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek Precizitás, nagy teherbírás, stressztűrő képesség, önállóság Amit kínálunk Határozott idejű munkaszerződés Fix, bejelentett bér (nem jutalék), negyedéves prémium, egyéb juttatások Széles körű cafeteria rendszer Egyéni fejlődés figyelemmel kísérés mellett Csapatmunka, csapatépítő programok Munkakör betöltése során előnyt jelent Postai pénzforgalmi területen szerzett tapasztalat Egyéb pénzügyi/bank...
Tovább a hirdető oldalára →