Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-05-09

Állás bemutatása

Főbb feladatok A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállítások; Exchange felhasználói adminisztráció; Active Directory címtár tevékenység, stb.). A monitoring rendszer folyamatos figyelése a megfelelő postai működés biztosítása érdekében. A monitoring rendszerből érkező riasztások kezelése, L1 szintű hibák megoldása, szükség esetén az eszkalációs folyamat indítása az illetékes megoldócsoportok felé. Munkakör betöltésének feltételei minimum középfokú végzettséggel rendelkezel. minimum 1-3 év tapasztalattal rendelkezel IT üzemeltetés területén. rendel...
Tovább a hirdető oldalára →