Service Desk Specialist
Cég neve: Barré Technologies Zrt.
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés helye: Budapest
Aktiválás dátuma: 2024-10-21
Állás bemutatása
Feladatok: Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése/allokálása.Dokumentációk frissen tartása, hiányosságok feltárása és felszámolása.Nagyvállalati ügyfeleink első szintű informatikai és telekommunikációs támogatása.Telefonon, e-mailen és webes felületen érkező bejelentések fogadása, feldolgozása és megoldása.Az incidensekkel kapcsolatos adminisztráció és a megoldás koordinációja a bejelentéstől a megoldásig. Elvárások: Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése/allokálása.Dokumentációk frissen tartása, hiányosságok feltárása és felszámolása.Nagyvállalati ügyfeleink első szintű informatikai és telekommunikációs támogatása.Telefonon, e-mailen és webes felületen érkező bejelentések fo...