Pénzügyi Adminisztrációs Elemző
Cég neve: Easyhiring Services Kft.
Munkavégzés helye: Székesfehérvár
Munkavégzés helye: Székesfehérvár
Aktiválás dátuma: 2024-10-29
Állás bemutatása
Pénzügyi Adminisztrációs Elemző
feladatok
A számlázási és fizetési folyamatok teljes körű kezelése a beszerzéstől a kifizetésig (ReqtoPay folyamat)
Számlázási eltérések kezelése, beszerzési rendelések módosítása
Kapcsolattartás ügyfelekkel és beszállítókkal, kérdések és problémák megoldása
Szállítói számlák elemzése, eltérések felderítése és megoldása
Standard és egyedi jelentések készítése
Pénzügyi ellenőrzési folyamatok végrehajtása és megfelelés a SOX irányelveknek
elvárások
Középfokú végzettség
Magabiztos angol és francia nyelvtudás (szóban és írásban)
Tapasztalat pénzügy, beszerzés vagy számlázás területén
Erős kommunikációs készségek, telefonon, e-mailen és személyesen egyaránt
Multitasking és problémamegoldó képesség
Ügyfélorientált hozzáállás, csapatszellem...