Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-06-07

Állás bemutatása

Feladatok: -Felhasználók első és második szintű távoli és helyszíni informatikai támogatása,problémamegoldás (Informatikai HelpDesk, Field Service)-Napi szintű kommunikáció a nemzetközi IT support csapatokkal-Új felhasználók oktatása, vizsgáztatása-Microsoft kliensek telepítése, üzemeltetése, hibakeresés, hibajavítás-Helyi hálózat üzemeltetése (LAN végpontok patchelése, átkötése, nyilvántartása)-Microsoft AD és Azure AD, nyomtatószerver és Teams felhasználói-adminisztráció/hibakeresés/hibajavítás-Prezentáció- és konferencia technika, rendezvények IT támogatása (kivetítés, hangosítás, online konf. stb.)-Általános rendszeradminisztráció-Dokumentáció, riportok, kimutatások, statisztikák készítése-Napi, adminisztratív jellegű feladatok (pl. user-, kliens-, backup adminisztráció)-Rendszer monit...
Tovább a hirdető oldalára →