Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-10-22

Állás bemutatása

Feladatok:  általános adminisztráció, ügyintézés, postázás,irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása, irodarend ellenőrzése, munkaidő és szabadság nyilvántartása, új belépők/kilépők adminisztrációja, bejövő számlák kezelése, iktatása,nyilvántartások kezelése,szerződések előkészítése, kapcsolattartás a Társaság megbízott ügyvédjével,vevői és beszállítói szerződések archiválása,telephelyi karbantartási feladatok ütemezése, megszervezése, gépjárművekkel kapcsolatos adminisztráció, nyilvántartások kezelése,működtetéssel kapcsolatos számlázás ügyintézése, napi banki feladatok ellátása,házipénztár kezelése,ügyvezető személyi asszisztensi feladatainak ellátása,ügyvezetői tárgyalások, értekezletek szervezése és esetileg memózása,kapcsolattartás a könyveléssel és bérszámfejtéssel, ad...
Tovább a hirdető oldalára →