Irodavezető
Cég neve: Sanimix Kft.
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés helye: Budapest
Aktiválás dátuma: 2024-10-22
Állás bemutatása
Feladatok: általános adminisztráció, ügyintézés, postázás,irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása, irodarend ellenőrzése, munkaidő és szabadság nyilvántartása, új belépők/kilépők adminisztrációja, bejövő számlák kezelése, iktatása,nyilvántartások kezelése,szerződések előkészítése, kapcsolattartás a Társaság megbízott ügyvédjével,vevői és beszállítói szerződések archiválása,telephelyi karbantartási feladatok ütemezése, megszervezése, gépjárművekkel kapcsolatos adminisztráció, nyilvántartások kezelése,működtetéssel kapcsolatos számlázás ügyintézése, napi banki feladatok ellátása,házipénztár kezelése,ügyvezető személyi asszisztensi feladatainak ellátása,ügyvezetői tárgyalások, értekezletek szervezése és esetileg memózása,kapcsolattartás a könyveléssel és bérszámfejtéssel, ad...