Irodavezető
Cég neve: Pr-Audit Kft.
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés helye: Budapest
Aktiválás dátuma: 2024-09-27
Állás bemutatása
Feladatok: Napi 4 óra munkavégzés Dokumentumkezelés - hivatalos dokumentumok befogadása, nyilvántartása, rendszerezése papír alapon és elektronikusanKimenő számlák kiállítása és a kapcsolódó teljesítési igazolások elkészítéseBejövő számlák rendszerezése, utalásra előkészítése, befizetések nyilvántartásaKapcsolattartás könyvelővelKapcsolattartás ügyfelekkelSzakmai és egyéb céges rendezvények megszervezéseAz iroda rendejének fenntartása: házirend betartatása, takarítónővel kapcsolattartásAz iroda készeleteinek biztosítása: irodaszererek, takarítószerek, kávé és egyebekElszámolások, kimutatások készítéseOnline marketing feladatokHivatalos dokumentumok előkészítésePályázatokon történő részvételhez dokumentumkészítés és egyéb támogatásEgyéb az iroda működéséhez kapcsolódó ügyintézésCég szakmai...