Customer Collection Analyst
![Job logo](/assets-job/images/logoplaceholder.png)
Cég neve: Harman Becker Kft.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye:
Aktiválás dátuma: 2024-05-24
Állás bemutatása
Feladatok: Kapcsolattartás a vevőkkel telefonon és e-mailbenBejövő hívások kezeléseKapcsolattartás a Business Unittal illetve az értékesítési csoporttal Vevői terhelések és belső jóváírások egyeztetése, figyelemmel kísérése, eszkalálásaManagement informálása a problémákról Vevői kintlevőségek elemzése, kezelése Fizetési felszólítások generálása, kiküldése Zárási teendők határidőre történő ellátása Külső és belső audit támogatásaAd hoc reportok készítése a management számára A Harman SOX és Harman Policy szabályozásainak ismerete Egyéb feladatok, melyekkel a felettes vezető ellátja Dokumentumok megfelelő elkészítése,tárolása és archiválás Új rendszerekhez való alkalmazkodás, ezek használatának megismerése és alkalmazása Az AR csoport munkájának segítése Egyéb, a munkaköréhez kapcsolódó tevé...