Állások, munkák és állásajánlatok
Földmérő
DPMV Zrt.
Pest megye, Taksony
Raktáros
Gastroyal
Budapest
Szakügyintéző
Nemzeti Szakértői és Kutató Központ
Budapest
Pék
Gastroyal Kft.
Budapest
- Új partnerek felkutatása velük való szerződéskötés
- Meglévő partnerekkel kapcsolattartás
- Klíma berendezések értékesítése
- Marketing stratégia kidolgozása az értékesítés növeléséhez
- Riport készítése a heti elvégzett feladatokról
As SLM/SAM Consultant you are a key member of the overall implementation project and managed services team. Independently and pro-actively, you are engaging and assisting customers in understanding and controlling their software licensing costs, avoiding legal pitfalls related to licensing by leveraging industry best practices. You ensure that customers are satisfied, and you generate clear added value through your proactive support. As the first point of contact, you act as an interface both internally and externally.
You will work with SAM tools to manage, control and optimize software and cloud applications based on the software lifecycle of our customers from a commercial perspective, this includes:
- Drive the SAM in customer environment through SAM tools
- Prepare vendor compliance reports and suggest the savings
- Create value-added reports for Customers
- Collecting and analysing software and cloud data
- SLM process analysis and optimization
- Ensuring the SLA and compliance with KPIs
- Commitment and cooperation in the team
- Vásárlók magas színvonalú kiszolgálása
- Üzletkép kialakítása, a beérkezett áruk kihelyezése, folyamatos karbantartása
- E-mailek kezelése
- Beérkező anyagok megrendelése, bevételezése és kipakolása
- Számlázás
- Kurzusokkal kapcsolatos ügyintézés, szervezés
- Árajánlatok készítése
- Pályázatokkal kapcsolatos ügyintézés
- Orvoslátogatók által leadott anyagok összekészítése
- Futárokkal való kommunikálás és munkák átvétele, rögzítése
- A beérkező fogtechnikai munkák felvétele és továbbítása a labor felé, valamint a visszajövő
- Munkák kiszámlázása, csomagolása, dobozolása és postára előkészítése
- Banki átutalások kezelése, egyéb banki tranzakciók lebonyolítása
- Vállalatcsoporton belüli szállításokkal, vámkezeléssel kapcsolatos ügyintézés
- Tárgyi eszközök nyilvántartása
- Éves leltár készítésében, valamint kisebb havi leltár egyeztetésében való részvétel
- Könyvelőirodával, adótanácsadóval és a cég könyvvizsgálójával történő együttműködés
- Riportok, jelentések készítése
- Vevői kérdések, kérések kezelése, napi ügymenet biztosítása
- Üzleti levelezés, szállítói és vevői szerződések nyilvántartása, általános üzleti levelezés bonyolítása
- Általános irodavezetői feladatokban való segítségnyújtás (rendelések bonyolítása, tisztántartási, javítási munkák megszervezése stb.)
- Ügyfél igények és panaszok hatékony megoldása