Vevői Reklamációkezelő
Cég neve:
Munkavégzés helye: Jászberény
Munkavégzés helye: Jászberény
Aktiválás dátuma:
Állás bemutatása
Kapcsolattartás a vevőkkel
termékminőséget érintő problémák eseténTermékminőség- problémák esetén
vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követéseA beérkező minőségügyi
reklamációk kezelése a rendszerbenHibaanalízis készítése az
ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálásában-
illetve bevezetésében aktív részvétel és nyomon követésEgyüttműködés a
társosztályokkal és a németországi anyacéggel
Felsőfokú, műszaki végzettségMűszaki rajzolvasási tudás és
mérőeszköz ismeretMagabiztos
angol és/vagy német nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)Jó kommunikációs és
problémamegoldó képességSzervezőképesség, önálló
döntéshozatalCsapatban történő precíz,
pontos munkavégzés
Autóiparban szerzett
tapasztalatMinőségirányításban szerzett
ta...