Vevői Reklamációkezelő
Cég neve:
Munkavégzés helye: Jászberény
Munkavégzés helye: Jászberény
Aktiválás dátuma:
Állás bemutatása
Csatlakozz bővülő csapatunkhoz vevői reklamációkezelő pozícióba!
Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák eseténTermékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követéseA beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerbenHibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálásában- illetve bevezetésében aktív részvétel és nyomon követésModerátori szerepkör betöltése, akciók összefogása, dokumentálása, határidők monitorozásaPotenciális problémák javítása CPL és P-FMEA figyelembevételévelPoka-Yoke funkciók bevezetése
Felsőfokú, műszaki végzettségLegalább 3 év autóiparban szerzett tapasztalatMűszaki rajzolvasási tudás és mérőeszköz ismeretMinőségbiztosítási technikák...