Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-11-13

Állás bemutatása

Feladatok: Részvétel a napi call center tevékenységekben:bejövő e-mailek, telefonhívások kezelése, kimenő hívások, kampányok lebonyolítása,időpontegyeztetés és az ezekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése,ügyfél elégedettségi mérések.Folyamatos kapcsolattartás az értékesítési és szerviz részleggel,Kislétszámú ügyfélszolgálati csapat koordinálása,Háttérmunkák: listák és scriptek összeállítása, Rendszeres kimutatások elkészítése Elvárások: Részvétel a napi call center tevékenységekben:bejövő e-mailek, telefonhívások kezelése, kimenő hívások, kampányok lebonyolítása,időpontegyeztetés és az ezekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése,ügyfél elégedettségi mérések.Folyamatos kapcsolattartás az értékesítési és szerviz részleggel,Kislétszámú ügyfélszolgálati csapat koordinálása,Háttérmunkák: l...
Tovább a hirdető oldalára →