Titkárnő/Ügyintéző
Cég neve: Agrovena Kft.
Munkavégzés helye: Kaposvár
Munkavégzés helye: Kaposvár
Aktiválás dátuma: 2024-11-04
Állás bemutatása
Feladatok: Klasszikus irodai adminisztrációs feladatok ellátása Az ügyvezetőnapi munkájának, és az irodai élet zökkenőmentes működésnek támogatása Beérkező és kimenő hívások bonyolítása, postai ügyintézés, küldemények feladásaDokumentumok iktatása, aláíráshoz, engedélyezéshez előkészítéseMegrendelések dokumentálása Nyilvántartások vezetése, naprakészen tartásaHatáridők koordinálása, figyelése, valamint a megbeszélések szervezéseKapcsolattartás hatóságokkal (mezőgazdaság területén)Egyéb, szervezési és adminisztratív feladatok Elvárások: Klasszikus irodai adminisztrációs feladatok ellátása Az ügyvezetőnapi munkájának, és az irodai élet zökkenőmentes működésnek támogatása Beérkező és kimenő hívások bonyolítása, postai ügyintézés, küldemények feladásaDokumentumok iktatása, aláíráshoz, engedély...