Service Desk / 2Nd Level - Cloud Services
Cég neve: Deutsche Telekom Tsi Hungary Kft.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye:
Aktiválás dátuma: 2024-10-30
Állás bemutatása
Service Desk / 2nd Level - Cloud Services
Feladatok:
Elsődleges kapcsolattartás üzleti ügyfelekkel
Technikai szolgáltatási portfolió teljes körű kezelése, beleértve a belső és külső szoftverpartnerekkel való kapcsolattartást
A szolgáltatási esetek határidőn belüli megoldásának biztosítása, miközben fenntartja a kiváló ügyfélkommunikációt
Belső és külső riportok készítésének támogatása
Üzleti ügyfelek technikai problémáinak elemzése és megoldása
1st Level támogatásból vagy más osztályoktól érkező feladatok kezelése
Microsoft Cloud-szolgáltatások, különösen az Office365 magabiztos használata
Nagyvállalati ügyfelek számára nyújtott tanácsadási és migrációs projektek támogatása
Elvárások:
Ügyfélkezelési és IT területen szerzett szakmai tapasztalat
Fontos, 2nd Level...