Pénzügyi Asszisztens
Cég neve: Randstad Hungary Kft
Munkavégzés helye: Szeged
Munkavégzés helye: Szeged
Aktiválás dátuma: 2024-11-05
Állás bemutatása
Szerszámokat, gépeket, hegesztés- és csiszolástechnikai termékeket forgalmazó ügyfelünk részére keresünk Pénzügyi asszisztens munkatársat szegedi munkavégzési hellyel.
Pénzügyi asszisztens
Feladatok
Eseti adminisztrációs feladatok ellátása a cég különböző területein
Pénzügyi, könyvelési dokumentumok előkészítése és rendszerezése
Logisztikai adminisztráció, rendeléskezelés, szállítmányok követése
Számlák kezelése, rögzítése, nyilvántartások vezetése
Dokumentumok, szerződések kezelése és archiválása
Követelmények
Minimum középfokú végzettség
2-3 év pénzügyi/könyvelési területen szerzett releváns tapasztalat
Alapvető számítógépes ismeretek (MS Office, Excel)
Pontosság, megbízhatóság, önálló munkavégzés, motiváltság
Amit kínálunk
Vonzó alapbér
Év végi prémium
Me...