Junior Contact Center Operátor
Cég neve: Magyar Posta Zrt.
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés helye: Budapest
Aktiválás dátuma: 2024-05-09
Állás bemutatása
Főbb feladatok
Telefonos és elektronikus csatornákon keresztül érkező ügyfél-megkeresések kezelése
Ügyfél reklamációk, információkérések fogadása és regisztrálása
Társosztályokkal, egyéb szervezetekkel kapcsolattartás Adatrögzítés
Munkakör betöltésének feltételei
Minimum középfokú végzettség
Kiváló kommunikációs készség, elsősorban szóban
Legalább felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
Precizitás, nagy teherbírás, stressztűrő képesség, önállóság
Magabiztos, aktív angol nyelvismeret
Amit kínálunk
Hosszútávú munkalehetőség, ahol számítunk tudásodra és munkádra
A belépést követően mentori támogatást és képzést biztosítunk
Egy sikerorientált csapat tagja leszel, ahol munkatársaid kiemelkedő szaktudással rendelkeznek és mindig számíthatsz a támogatásukra
Értékeljük a kreativ...