Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-10-30

Állás bemutatása

Informatikai Helpdesk munkatárs Feladatok Beérkező megkeresések fogadása, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása, a probléma adminisztrálása, ticketing rendszerbe, SLA idő betartása Beérkező problémák egyeztetése társosztályokkal Hardver- és szoftvertámogatás Új eszközök konfigurálása és kiadása a felhasználók részére Informatikai probléma estén felhasználok támogatása Rendszeres informatikai ügyelet biztosítása MS Windows operációs rendszer és okostelefonok átfogó ismerete Elvárások Erős problémamegoldó készséggel rendelkezel Csoportos munkában való részvétel nem okoz problémát ugyanakkor önállóan is jól helytállsz Feladataid jól priorizálod és megfelelően ütemezed Jó a kommunikációs készséged Türlmes vagy Előnyök Szakirányú végzetség Angol nyelv alapfokú isme...
Tovább a hirdető oldalára →