Crm Vezető

Cég neve: Las Vegas Casino
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés helye: Budapest
Aktiválás dátuma: 2025-03-18
Állás bemutatása
Feladatok: CRM stratégia kidolgozása és megvalósítása az ügyfélélmény növelése érdekében;Bónuszrendszerek és hűségprogramok kialakítása;Ügyfélszegmentáció és adatelemzés a játékosok viselkedésének mélyebb megértése érdekében;Email, SMS és push értesítések automatizálása és optimalizálása a marketing és ügyfélkapcsolati célok támogatására;VIP programok menedzselése és kiemelt játékosokkal való kapcsolattartás;CRM rendszer kezelése és optimalizálása (Symlify előny, Fastrack, Smartico előny);Szoros együttműködés az ügyfélszolgálattal, marketinggel és fejlesztőcsapattal a hatékony ügyfélélmény érdekében;KPI-ok meghatározása, követése és riportok készítése az üzleti területek és a vezetőség számára;Játékosvédelmi és compliance szabályok betartása, felelős szerencsejáték promóciójának biztosítás...