Jász-Nagykun-Szolnok megye állás és munka - 8 db - Jobinfo

Jász-Nagykun-Szolnok megye állás és munka - 8 db - Jobinfo

Ügyvezetői és pénzügyi...

Római Teniszakadémia Center Kft.
Óbuda, III. kerület

Eladó / Értékesítő

Szöl-Tex Kft.
Budapest

Bolti eladó (Budapest,...

ALDI Magyarország Élelmiszer Bt.
1095 Budapest, Soroksári út 138-142.

ÉPÜLETGÉPÉSZ MŰSZAKI E...

PM-Energo Kft.
Miskolc

Pénztáros-Tiszafüred

Cég neve: Mbh Bank Nyrt.


Munkavégzés helye: Tiszafüred

Forrás: Profession
Forrás: Profession
Feladatok: Új és meglévő ügyfelek tájékoztatása, banki és biztosítási termékek és szolgáltatások ajánlása, értékesítése és ügyintézése Keresztértékesítési lehetőségek kihasználása, ügyfelek átirányítása specialista felé Lakossági fogyasztási hitelügyletekhez kapcsolódó kérelmek átvétele, ezen hitelügyletek értékesítése és teljeskörű ügyintézése Bef...

Területi Képviselő

Cég neve: Beck And Partners Kft.


Munkavégzés helye:

Forrás: CV-Online
Forrás: CV-Online
céges autó
Feladatok: Meghatározott területen lévő boltok és vendéglátó egységek (4-es és 31-es út melletti pest megyei települések) Túrarend szerinti személyes látogatása heti rendszerességgel Rendelés felvétel Akciók, termékek ismertetése Kintlévőségek kezelése Új partnerek megkeresése Elvárások: Középfokú végzettség / érettségi...

Területi Képviselő (16-2800)

Cég neve: Humanfield Vezető- És Specialistakiválasztó Kft.


Munkavégzés helye: Jász-Nagykun-Szolnok Megye

Forrás: CV-Online
Forrás: CV-Online
Pozíció leírása: Értékesítési célok teljesítésének elősegítése, Új ügyfelek felkutatása, meglévőkkel való kapcsolattartás, B2B értékesítés és üzletfejlesztés, Folyamatos piackutatás és új lehetőségek felderítése.

Vevői Reklamációkezelő

Cég neve: Easyhiring Services Kft.


Munkavégzés helye: Jászberény

Forrás: Jobline - 17
Forrás: Jobline - 17
bónuszrendszer előrelépési lehetőség
Vevői reklamációkezelő Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák esetén Termékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerben Hibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézk...

Vevői Reklamációkezelő

Cég neve: Easyhiring Services Kft.


Munkavégzés helye: Jászberény

Forrás: Jobline - 15.
Forrás: Jobline - 15.
bónuszrendszer előrelépési lehetőség
Vevői reklamációkezelő Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák esetén Termékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerben Hibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézk...

Vevői Reklamációkezelő

Cég neve: Hsa Kft.


Munkavégzés helye: Jász-Nagykun-Szolnok Megye, Jászberény

Forrás: CV-Online
Forrás: CV-Online
bónuszrendszer előrelépési lehetőség
Feladatok / Tasks Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák esetén Termékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerben Hibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézke...

Vevői Reklamációkezelő

Cég neve: Hsa Kft.


Munkavégzés helye: Jász-Nagykun-Szolnok Megye, Jászberény

Forrás: CVO2
Forrás: CVO2
bónuszrendszer előrelépési lehetőség
Feladatok / Tasks Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák esetén Termékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerben Hibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézke...

Vevői Reklamációkezelő

Cég neve:


Munkavégzés helye: Jászberény

Forrás: EasyHiring
Forrás: EasyHiring
bónuszrendszer előrelépési lehetőség
Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák eseténTermékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követéseA beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerbenHibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálásában- illet...