Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-09-09

Állás bemutatása

Vevői reklamációkezelő Csatlakozz bővülő csapatunkhoz vevői reklamációkezelő pozícióba! Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák esetén Termékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerben Hibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálásában- illetve bevezetésében aktív részvétel és nyomon követés Moderátori szerepkör betöltése, akciók összefogása, dokumentálása, határidők monitorozása Potenciális problémák javítása CPL és P-FMEA figyelembevételével Poka-Yoke funkciók bevezetése Felsőfokú, műszaki végzettség Legalább 3 év autóiparban szerzett tapasztalat Műszaki rajzolvasási tudás és mérőeszköz...
Tovább a hirdető oldalára →