Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-04-22

Állás bemutatása

Vevői reklamációkezelő Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák esetén Termékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerben Hibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálásában- illetve bevezetésében aktív részvétel és nyomon követés Együttműködés a társosztályokkal és a németországi anyacéggel Felsőfokú, műszaki végzettség Műszaki rajzolvasási tudás és mérőeszköz ismeret Magabiztos angol és/vagy német nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt) Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség Szervezőképesség, önálló döntéshozatal Csapatban történő precíz, pontos munkavégzés Autóiparban szerzett tapa...
Tovább a hirdető oldalára →