Vevői Minőségügyi Mérnök
Cég neve: Gedia Hungary Kft.
Munkavégzés helye: Tata
Munkavégzés helye: Tata
Aktiválás dátuma: 2024-04-23
Állás bemutatása
Feladatok: vevői kapcsolattartásvevői reklamációk kezelése, koordinálása problémamegoldó módszerek alkalmazásávalvevői elégedettség nyomon követésebelső problémák/reklamációk megoldásának támogatása, javító intézkedések nyomon követésegyártás minőségbiztosítási folyamatainak fejlesztésevevői látogatások/auditok megszervezése és lebonyolításamunkakörrel kapcsolatos jelentések, statisztikák készítése/követéserekvalifikációk / termék auditok készítése Elvárások: vevői kapcsolattartásvevői reklamációk kezelése, koordinálása problémamegoldó módszerek alkalmazásávalvevői elégedettség nyomon követésebelső problémák/reklamációk megoldásának támogatása, javító intézkedések nyomon követésegyártás minőségbiztosítási folyamatainak fejlesztésevevői látogatások/auditok megszervezése és lebonyolításamunk...