Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-03-27

Állás bemutatása

Feladatok: Vevői reklamációk fogadása, feldolgozása, reklamációs megbeszélés előkészítése, összehívása, részvétel hiba ok felderítésben, javító és megelőző intézkedések kezdeményezése, koordinálásaVisszáru kezelése, analizálás nyomon követése, eredmények kiértékeléseA vevő specifikus minőségi követelményeknek és ezek teljesülésének a nyomon követése, felülvizsgálataMinőséggel kapcsolatos kérdésekben közvetlen kommunikáció a vállalat vevőivelEgyüttműködés a belső minőségbiztosítás, műszaki részleg, a termelés és karbantartás dolgozóival a folyamatok gyenge pontjainak felkutatásában és a folyamatok fejlesztésébenMintagyártások támogatásaMinőségbiztosítási termékdokumentációk felülvizsgálataVevői auditok támogatása Elvárások: Vevői reklamációk fogadása, feldolgozása, reklamációs megbeszélés e...
Tovább a hirdető oldalára →