Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-04-11

Állás bemutatása

Feladataid az alábbiak lesznek: Meglévő kiemelt céges Partnerektől hibajelentések fogadása; Reklamációk és panaszok kezelése (szóban és/vagy írásban); Kiemelt partnerek hitelkereteinek aktív kezelése és adminisztrációja; Partnerekkel, vállalati központtal és egyéb társosztályokkal való folyamatos kapcsolattartás; Értékesített termékek megrendelése; CRM- és egyéb rendszerekben adminisztratív feladatok ellátása; Beérkezett hibákból adódó problémák továbbítása/eszkalálása a megfelelő társosztályok felé; Egyenlegközlők, számlaegyenleg kezelése, adminisztrálása és továbbítása az ügyfelek felé; Tartozó ügyfelek pénzügyi utánkövetése. Ami szükséges ehhez: Középfokú végzettség; Legalább 3 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat, pl.:ügyfélszolgálati...
Tovább a hirdető oldalára →