Ügyfélszolgálati Menedzser
Cég neve: Ordit Hungary Kft.
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés helye: Budapest
Aktiválás dátuma: 2024-10-04
Állás bemutatása
Feladatok: Kapcsolattartás vállalati ügyfeleinkkel, éttermeinkkel, vásárlóinkkal e-mailen, live chaten és telefononÜgyfélelégedettség biztosítása, visszajelzések kezelése, segítség nyújtásAdminisztrációs tevékenységek (beérkező rendelések monitorálása, étlap feltöltések)Egyedi ajánlatok elkészítése Elvárások: Kapcsolattartás vállalati ügyfeleinkkel, éttermeinkkel, vásárlóinkkal e-mailen, live chaten és telefononÜgyfélelégedettség biztosítása, visszajelzések kezelése, segítség nyújtásAdminisztrációs tevékenységek (beérkező rendelések monitorálása, étlap feltöltések)Egyedi ajánlatok elkészítéseTelefonos ügyfélszolgálat; Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető; Online ügyfélszolgálat