Személyi Asszisztens
Cég neve: Beck And Partners Kft.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye:
Aktiválás dátuma: 2024-04-30
Állás bemutatása
Főbb feladatok:
Az ügyvezető igazgató céges és privát ügyeinek intézése, szervezése, koordinálása
Általános adminisztrációs feladatok ellátása
Döntés-előkészítési anyagok, prezentációk készítése
Szállás, utazás szervezése, foglalások intézése, repülőjegyek foglalása
Találkozók, programok és megbeszélések szervezése
Részvétel szakmai rendezvények megszervezésében és lebonyolításában
Vendégek fogadása, host/hostess feladatok ellátása
Apartmanok kezelése
Általános asszisztensi feladatok: iratrendezés, fénymásolás, levelezések, telefonos ügyintézés, statisztikák készítése, rendelések kiadása
Tolmácsolás, partnerekkel és hatóságokkal történő levelezés, ügykezelés
Szakmai anyagok fordítása
Ajánlatkérések, megrendelők elkészítése
Céges rendezvények szervez...