Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-11-06

Állás bemutatása

Feladatok: személyes ügyfélszolgálatra érkező ügyfeleink szakszerű és teljeskörű tájékoztatásával fogsz foglalkozni, valamint felelős leszel az ügyintézéshez kapcsolódó adminisztráció ellátásáért,informatívan válaszolsz az ügyfelek kérdéseire, hatékonyan és megoldás-orientáltan kezeled az esetlegesen felmerülő panaszokat,iktatod az ügyfelek kérelmeit, panaszait,kezeled a készpénzes és bankkártyával történő befizetéseket (pénztár),felelősen vezeted a pénztárral kapcsolatos nyilvántartásokat, az elszámolások naprakészen tartod,megválaszolod a beérkezett kérelmeket e-mail-ben, vagy előkészíted a postázáshoz,kapcsolatot tartasz a társosztályokkal,rögzíted a szükséges adatokat az ügyviteli rendszerünkbe és gondoskodsz azok karbantartásról. Elvárások: személyes ügyfélszolgálatra érkező ügyfelein...
Tovább a hirdető oldalára →