Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-04-11

Állás bemutatása

Feladatok: Az ügyfelektől érkező támogatáskérési feladatok magas színvonalon és határidőn belüli kiszolgálásának garantálása Élesben lévő ügyfelek kis változáskéréseinek szakmai becslése, tervezése, végrehajtásának irányítása és felügyelete A support csapat (jelenleg ~5 fő) irányítása és people management-je (frontend, backend, tesztelés, devops, support munkatársak) A támogatási folyamatok Best practice-k és coding guideline-ok betartása és betartatása Szükség esetén kommunikáció az ügyfél szakmai képviselőivel Részvétel a presales folyamatokban A csapatodban dolgozó kollégák mentorálása, segítése, fejlődési út megtervezése a szakterületi vezetőkkel közösen Aktív részvétel a projektcsapatokon átívelő tudástranszfer biztosításában Szoros együttműködés a többi csapat vezetőivel és a szakter...
Tovább a hirdető oldalára →