Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-10-30

Állás bemutatása

Service Desk / 2nd Level - Cloud Services Feladatok: Elsődleges kapcsolattartás üzleti ügyfelekkel Technikai szolgáltatási portfolió teljes körű kezelése, beleértve a belső és külső szoftverpartnerekkel való kapcsolattartást A szolgáltatási esetek határidőn belüli megoldásának biztosítása, miközben fenntartja a kiváló ügyfélkommunikációt Belső és külső riportok készítésének támogatása Üzleti ügyfelek technikai problémáinak elemzése és megoldása 1st Level támogatásból vagy más osztályoktól érkező feladatok kezelése Microsoft Cloud-szolgáltatások, különösen az Office365 magabiztos használata Nagyvállalati ügyfelek számára nyújtott tanácsadási és migrációs projektek támogatása Elvárások: Ügyfélkezelési és IT területen szerzett szakmai tapasztalat Fontos, 2nd Level...
Tovább a hirdető oldalára →