Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-04-11

Állás bemutatása

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Vevőközpont szervezet fő feladata egycsatornás kapcsolattartás a vevőkkel. Ennek része a szállítói, felhasználói és ügyfélkapcsolati rendszer és a reklamációkezelési rendszer felügyelete és a vevők támogatása az igényeik felmérésében. Emellett kezeli a vevői észrevételeket, és támogatja az SAP SRM rendszer működését is. Ha van tapasztalatot piackutatás területen és szívesen kamatoztatnád az eddigi megszerzett szakmai tudásodat nálunk, szereted a változatosságot, és szeretsz új dolgokat tanulni, akkor ez a TE lehetőséged! Amennyiben ezt az állást a MÁV-csoport egyik munkavállalója javasolta számodra, jelentkezésedkor válaszd ki a Munkavállalói ajánlási program pontot és töltsd ki az ajánló adatait! Új munkatársunk feladatai lesznek - a meglévő beszállító...
Tovább a hirdető oldalára →