Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-04-25

Állás bemutatása

Feladatok: Lakossági és vállalati reklamációból, ügyfélpanaszokból fakadó ügyletek kezelése;Beérkező ügyfélpanaszok kezelése, ügyletek nyilvántartása;Elektronikus csatornákon keresztül érkezett ügyfél levelek feldolgozása, megválaszolásaPénzforgalommal, bankkártyás ügyletekkel összefüggő megkeresések kivizsgálása, döntéselőkészítő anyagok magas színvonalú előkészítéseÜgyfelek részére kiküldésre kerülő válaszlevelek megfogalmazása és elkészítéseEgyüttműködés a releváns Fogyasztóvédelmi, Pénzügyi Békéltető Testületi, Felügyeleti Szervektől érkező megkeresésekre történő válaszok elkészítésében, a Jogi IgazgatósággalBanki, Biztosítási szakügyintéző; Online ügyfélszolgálat
Tovább a hirdető oldalára →