"Panaszkezelési Munkatárs - Román Nyelvtudással"
Cég neve: Gránit Bank Zrt.
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés helye: Budapest
Aktiválás dátuma: 2024-04-25
Állás bemutatása
Feladatok: Lakossági és vállalati reklamációból, ügyfélpanaszokból fakadó ügyletek kezelése;Beérkező ügyfélpanaszok kezelése, ügyletek nyilvántartása;Elektronikus csatornákon keresztül érkezett ügyfél levelek feldolgozása, megválaszolásaPénzforgalommal, bankkártyás ügyletekkel összefüggő megkeresések kivizsgálása, döntéselőkészítő anyagok magas színvonalú előkészítéseÜgyfelek részére kiküldésre kerülő válaszlevelek megfogalmazása és elkészítéseEgyüttműködés a releváns Fogyasztóvédelmi, Pénzügyi Békéltető Testületi, Felügyeleti Szervektől érkező megkeresésekre történő válaszok elkészítésében, a Jogi IgazgatósággalBanki, Biztosítási szakügyintéző; Online ügyfélszolgálat