Menedzser Asszisztens
Cég neve: Magyar Posta Zrt.
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés helye: Budapest
Aktiválás dátuma: 2024-05-09
Állás bemutatása
Főbb feladatok
A vezető munkájának támogatása, szervezeten belüli ügyek intézése, ügyviteli, adminisztrációs feladatok koordinálása.
A megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetése, ütemezése, előkészítése, a lebonyolításban való közreműködés, jegyzőkönyv készítése.
A határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása, szükség esetén intézkedés kezdeményezése.
Üzleti levelezés, belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, jegyzőkönyvek, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.).
A szakterület feladataihoz kapcsolódó kimutatások, prezentációk, beszámoló jelentések készítése.
Döntéselőkészítő anyagok összeállítása.
Adminisztratív jellegű adatok folyamatos feldolgozása, adatszolgáltatás elkészítése.
Kapcsolattartás a vezető külső / belső partnereivel, belső szervezete...