Kiemelt Ügyfélkapcsolati Munkatárs
Cég neve: Adecco Kft.
Munkavégzés helye: Hajdú-Bihar megye
Munkavégzés helye: Hajdú-Bihar megye
Aktiválás dátuma: 2024-04-13
Állás bemutatása
Kiemelt Ügyfélkapcsolati Munkatárs
Ez a szerep "single point of contact"-ként szolgál az 1. szintű (Tier 1) vállalati ügyfelek számára Európa-szerte, készpénzkezelési termékeik és szolgáltatásaik tekintetében.
Felelősség:
Ügyféltámogatás
Legyen az első kapcsolattartó pont ügyfeleink számára a pozitív ügyfélélmény kiszolgálásával és előmozdításával.
Kérdőjelezze meg és egyszerűsítse az ügyfélkéréseket.
Folyamatosan konkrét megoldásokat javasoljon és implementáljon a fizetési szolgáltatásokra és fizetési csatornákra.
Ügyfélelemzések
A stakeholderekkel való kommunikáció során a belső folyamatok azonosítása, majd a belső folyamatok kapcsán fejlesztési javaslatok tétele.
Részvétel az ügyfél-elégedettség folyamatos javításában a különböző témákra és a minőségre vonatkozó statisztikák és j...