Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-10-01

Állás bemutatása

Feladatok: A napi üzemeltetés során felhasználói és informatikai oldalról felmerülő kérések fogadása és feldolgozása,Problémák rögzítése ticketing rendszerben, azok személyes vagy telefonos megoldása,Desktop oldali hardveres és szoftveres üzemeltetés,Az informatikai osztály üzemeltetése során felmerülő adminisztratív feladatok precíz ellátása,Kapcsolattartás az IT területekkel és külső szolgáltatókkal,IT raktár kezelése, napra készen tartása, leltározása,Egyéb ad-hoc jellegű feladatok ellátása a HelpDesk csoporton belül. Elvárások: A napi üzemeltetés során felhasználói és informatikai oldalról felmerülő kérések fogadása és feldolgozása,Problémák rögzítése ticketing rendszerben, azok személyes vagy telefonos megoldása,Desktop oldali hardveres és szoftveres üzemeltetés,Az informatikai osztál...
Tovább a hirdető oldalára →