Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-10-08

Állás bemutatása

Feladatok: Mit fogsz csinálni? Végfelhasználók támogatása: Segíteni fogsz a kollégáknak, hogy IT problémáik gyorsan és hatékonyan megoldódjanak - telefonon, Teams-en vagy e-mailen.Hibák feltárása és megoldása: Egyedül vagy csapatban is, hibákat diagnosztizálsz, rögzítesz és nyomon követed őket a ticketing rendszerünkben.Multitasking mester leszel: Az adminisztratív teendők precíz ellátása mellett fontos szerepet játszol a belső riportolásban és a tudásbázis építésében.24/7 IT support: Hetente frissülő műszakbeosztás: A heti váltású műszakok nem csak rugalmasságot biztosítanak számodra, hanem segítenek elkerülni a monotóniát. Mindig új kihívások és izgalmas feladatok várnak, így sosem lesz unalmas a munka, ráadásul könnyebben összehangolhatod a szabadidőddel is!IT support, Helpdesk
Tovább a hirdető oldalára →