Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-05-08

Állás bemutatása

A Végponti szolgáltatások szervezetben országos lefedettséggel gondoskodunk a megrendelőink SLA elvárása alapján üzemeltetett több mint 100 000 db végponti eszköz folyamatos rendelkezésre állásáról, zavar esetén pedig 2 órán belül biztosítjuk az IT szolgáltatások helyreállítását. Érdekel, milyen egy folyamatosan fejlődő környezetben, Magyarország egyik legnagyobb SSC-jénél dolgozni? Jelentkezz hozzánk és legyél Te csaptunk legújabb tagja! Amennyiben ezt az állást a MÁV-csoport egyik munkavállalója javasolta számodra, jelentkezésedkor válaszd ki a Munkavállalói ajánlási program pontot és töltsd ki az ajánló adatait! Új munkatársunk feladatai lesznek - első szintű ügyfélszolgálati támogatás ellátása a HelpDesk-en - hibabejelentések beazonosítása, a feladatok eszkalációja - bejelentése...
Tovább a hirdető oldalára →