Irodavezető
Cég neve: Beck And Partners Kft.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye:
Aktiválás dátuma: 2024-04-30
Állás bemutatása
Ellátandó konkrét feladatok 3 fő területen:
Az iroda zavartalan működésének biztosítása:
Munkaügyi adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása (munkaszerződések, jelenléti ívek, munkaruha- és eszközrendelés)
Az iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása (iratrendezés, postai ügyintézés, irodaszerek, konyhai eszközök beszerzése, rendszergazdával és szolgáltatókkal való kapcsolattartás)
Autóflotta adminisztratív feladatai (biztosítás, szerviz intézése)
Ügyvezető munkájának támogatása
Kivitelezési projektek dokumentációs támogatása:
Megrendelői és alvállalkozói szerződések írása, kezelése, nyomon követése
Teljesítési igazolások előkészítése, nyomon követése
Kivitelezési projektek során felmerülő adminisztrációs és szervezési feladatok (pl. engedélyek,...