Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-04-03

Állás bemutatása

Leendő feladatok: Ügyfelekkel való kommunikáció és kapcsolattartás Helpdesk szolgáltatási szerződések hatékony kezelése Üzleti igények felmérése és feldolgozása Felhasználók szakmai támogatása távolról vagy helyszínen Értékesítési és implementációs folyamatok támogatása Naprakész ismeretek a forgalmazott termékekről Helpdesk csapat optimalizálása és működésének felügyelete Oktatások és képzések szervezése a csapattagoknak Szoros együttműködés az ügyfelekkel Munkakör betöltésének a feltételei: Főiskolai vagy egyetemi végzettség gazdasági és/vagy informatikai területen Legalább 5 éves tapasztalat menedzseri (vezetői) pozícióban Aktív erős kommunikáció képes angol nyelvtudás(főként a képviselőkkel való kapcsolattartás és prezentációk tartása miatt)...
Tovább a hirdető oldalára →