Helpdesk Kezelő
Cég neve: Magyar Posta Zrt.
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés helye: Budapest
Aktiválás dátuma: 2024-03-20
Állás bemutatása
Szeretnél egy nagy múltra visszatekintő, magyar nagyvállalatnál dolgozni? Kihívást jelentő feladatokat keresel? A Magyar Posta Zrt. IT Ügyfélszolgálati Osztályának HelpDesk Csoportja
HelpDesk kezelő
munkatársat keres!
Főbb feladatok
A Magyar Posta Zrt. munkavállalói által bejelentett (telefonon vagy webes felületen) IT hibabejelentések fogadása, elsőszintű hibaelhárítás, felhasználói támogatás nyújtása, a vállalat által használt jegykezelő rendszer kezelése.
Az incidensek kezelése során egyeztetés a postai belső szervezetekkel és a külső szolgáltatókkal, egyéb HelpDesk szolgáltatókkal.
Informatikai és posta technológiai jellegű hibabejelentések esetén mélyebb szintű segítség nyújtás.
Munkakör betöltésének feltételei
minimum középfokú végzettséggel rendelkezel,
jó írásbeli és szóbeli...