Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-03-20

Állás bemutatása

Szeretnél egy nagy múltra visszatekintő, magyar nagyvállalatnál dolgozni? Kihívást jelentő feladatokat keresel? A Magyar Posta Zrt. IT Ügyfélszolgálati Osztályának HelpDesk Csoportja HelpDesk kezelő munkatársat keres! Főbb feladatok A Magyar Posta Zrt. munkavállalói által bejelentett (telefonon vagy webes felületen) IT hibabejelentések fogadása, elsőszintű hibaelhárítás, felhasználói támogatás nyújtása, a vállalat által használt jegykezelő rendszer kezelése. Az incidensek kezelése során egyeztetés a postai belső szervezetekkel és a külső szolgáltatókkal, egyéb HelpDesk szolgáltatókkal. Informatikai és posta technológiai jellegű hibabejelentések esetén mélyebb szintű segítség nyújtás. Munkakör betöltésének feltételei minimum középfokú végzettséggel rendelkezel, jó írásbeli és szóbeli...
Tovább a hirdető oldalára →