Helpdesk Adminisztrátor
Cég neve: Magyar Posta Zrt.
Munkavégzés helye: Budapest, Pest Megye
Munkavégzés helye: Budapest, Pest Megye
Aktiválás dátuma: 2024-04-11
Állás bemutatása
Szeretnél egy nagy múltra visszatekintő, magyar nagyvállalatnál dolgozni? Kihívást jelentő feladatokat keresel? A Magyar Posta Zrt. IT Üzemeltetési Igazgatóságának, IT Ügyfélszolgálati Osztálya IT Operation Center csoportja -
Helpdesk adminisztrátor
munkatársat keres
Főbb feladatok
A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállítások; Exchange felhasználói adminisztráció; Active Directory címtár tevékenység, stb.).
A monitoring rendszer folyamatos figyelése a megfelelő postai működés biztosítása érdekében.
A monitoring rendszerből érkező riasztások kezelése...