Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-09-04

Állás bemutatása

Feladatok: A kijelölt ügyfélreferensek ügyfélköréhez (PSP, fintech) kapcsolódó támogató-, szervező-, adminisztratív- és problémamegoldó jellegű feladatok ellátása, ügyfélmegbízások végrehajtása, nyomon követése.Ügyfélproblémák és reklamációk kezelése, ügyintézés, kapcsolattartás és egyeztetés az ügyfelekkel, illetve a társterületek munkatársaival.Az ügyfélreferens felkérése alapján az ügyfelekkel történő személyes találkozókon történő aktív részvétel.Igazolások, bankinformációk, statisztikák, jelentések és kimutatások elkészítése.A kijelölt ügyfélreferensek támogatása az akvizíciós, onboarding és számlanyitási folyamat során.Számlavezetési-, Treasury- és egyéb szerződések előkészítése.A munkakör betöltéséhez szükséges szabályzatok, termékleírások ismerete.Az új banki rendszerek bevezetésév...
Tovább a hirdető oldalára →