Digitális Szolgáltatások És Ügyfélélmény Csoportvezető
Cég neve: Magyar Posta Zrt.
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés helye: Budapest
Aktiválás dátuma: 2024-08-30
Állás bemutatása
Feladatok: A digitális szolgáltatások stratégiájának kialakítása, a szolgáltatások portfólió szintű koordinációja
Az ügyféligények, piaci trendek, szabályozási és technológiai lehetőségek nyomon követése, a portfólió hatékonyságának elemzése, módosításokra való javaslattétel
A digitális szolgáltatásportfólióval kapcsolatos fejlesztési igények értékelése, priorizálása
A digitális szolgáltatásfejlesztések üzleti oldali összefogásának és a szükséges dokumentációk elkészítésének irányítása, a megvalósítási szakaszban való közreműködés és felügyelet
A felhasználói élmény központú koncepciók kidolgozásának, társasági szintű egyeztetésének menedzsmentje
A kutatási eredmények beépítésének és a drótvázak, "UX / UI" tervek készítésének, üzleti oldali véleményezésének irányítása
A szolgáltatásokra és...