Barion Pixel
Aktiválás dátuma: 2024-09-27

Állás bemutatása

Feladatok: 2nd level technikai támogatásProaktív és reaktív hibajavításAlkalmazások üzemeltetése, fejlesztések támogatása üzemeltetői szemlélettelHibajelentések kezelése, adminisztrálásaFelhasználói támogatás biztosítása informatikai problémák és kérések esetén a meghatározott SLA-k közöttAz ügyfélszolgálaton - telefonon, e-mailben és a jegyrendszeren keresztül - jelentett incidensekkel és kérésekkel kapcsolatos munka koordinálása, ideértve a feladatok továbbítását az illetékes csapatoknakIncidensek és problémák gyors és hatékony elhárítása, panaszok kivizsgálása, megválaszolása, azok visszacsatolása a fejlesztési folyamatbaProaktív hibakeresés monitoring eszközök használata révén, performancia problémák vizsgálata, elhárításaDokumentációkezelés - a rendszerekkel kapcsolatos üzemeltetési d...
Tovább a hirdető oldalára →