Merlin Communications Kft. - állás és munka - 0 db - Jobinfo
Company logo

Merlin Communications Kft. - állás és munka - 0 db - Jobinfo

Foglalkoztattak:
Állás: 0 db

Cégbemutató

A lifestyle életmódot jelent. Mi pedig tisztában vagyunk vele, hogy ahány célcsoport, ahány mikro- vagy makroközösség létezik, annyi különféle életmód kötődik hozzájuk.

 

Mi a Merlin Communications-nél határozottan állítjuk, hogy nem értünk, nem érthetünk minden egyes ügyfelünk iparágához. Hogyan is állíthatja magáról komolyan egy kommunikációs tanácsadó, hogy otthonosabban mozog egy adott iparági szakterületen, mint az ügyfele, aki az adott szegmens képviselője? Természetesen több mint egy évtizedes működésünk során számos tudással és tapasztalattal gyarapodtunk a legkülönfélébb iparágakban, az FMCG-től az info- és telekommunikációs szektoron keresztül a gyógyszeriparig. Ez alatt az idő alatt azonban egy sokkal fontosabb tudás is felhalmozódott nálunk. Ez pedig a különféle célcsoportok, fogyasztó-csoportok, társadalmi egységek mélyreható ismerete.

 

A lifestyle életmódot jelent. Mi pedig tisztában vagyunk vele, hogy ahány célcsoport, ahány mikro- vagy makroközösség létezik, annyi különféle életmód kötődik hozzájuk.
Mi a Merlin Communications-nél határozottan állítjuk, hogy nem értünk, nem érthetünk minden egyes ügyfelünk iparágához. Hogyan is állíthatja magáról komolyan egy kommunikációs tanácsadó, hogy otthonosabban mozog egy adott iparági szakterületen, mint az ügyfele, aki az adott szegmens képviselője? Természetesen több mint egy évtizedes működésünk során számos tudással és tapasztalattal gyarapodtunk a legkülönfélébb iparágakban, az FMCG-től az info- és telekommunikációs szektoron keresztül a gyógyszeriparig. Ez alatt az idő alatt azonban egy sokkal fontosabb tudás is felhalmozódott nálunk. Ez pedig a különféle célcsoportok, fogyasztó-csoportok, társadalmi egységek mélyreható ismerete.
Több okból állítjuk, hogy versenytársainkhoz képes jóval behatóbban ismerjük a különféle embercsoportok dinamikáját, motivációit, viszonyrendszereit és intézményeit, közös ismertetőjegyeiket és kultúrájukat. Egyfelől, sokszínű ügynökségünk számtalan különböző szociálisan tipizálható szegmensből érkezett munkatársa mind-mind alaposan ismeri a közeget, melyben mozog. Tudjuk, hogy mi foglalkoztatja a kismamákat, ismerjük, mi mozgatja az informatikusok fantáziáját, pontosan érezzük, mi motivál egy aktív sportolót.
Másfelől, több mint 10 év alatt a különféle szegmensekben mozgó ügyfeleink számára végzett kommunikációs munkánk során számtalan célcsoporttal kerültünk közeli kapcsolatba. Pontosan tudjuk, mitől elégedett egy orvoscsoport egy rendezvényen, tisztában vagyunk vele, hogy milyen hangvételben kell megszólítani egy VIP hétvégére meghívni kívánt felsővezetőt, értjük, miről cseveg szívesen egy háziasszony a közértben, és behatóan ismerjük, mitől lesz széles egy kisdiák arcán a mosoly egy vetélkedő során. Harmadsorban, és ez talán a legfontosabb, ügynökségünk folyamatosan térképezi fel mélyreható kutatások során az egyes célcsoportok tulajdonságait, szokásait, mozgatórugóit.
És hogy mindennek mi a haszna ügyfeleink számára? Hogy egy egyszerű analógiával éljünk, érdemes ránk úgy gondolni, mint egy tolmácsra. Az ügyfeleinkkel való közös munka során megfogalmazzuk és hatékonyan célba juttatjuk az üzeneteket oly módon, hogy az a célcsoport számára is fogyasztható, releváns, és érdekfeszítő legyen. Lefordítjuk az ő nyelvükre, mert értjük és beszéljük azt. Minden egyes kampány megtervezése előtt – a hazai gyakorlattól eltérően – minden más versenytársunknál jobban elmélyedünk a megcélozni kívánt fogyasztók mindennapjaiban, szokásaiban, emocionális és racionális döntéshozatali mechanizmusukban, és ezt a megszerzett tudást beépítjük javaslatainkba. A célcsoport alapos ismeretében állítjuk össze azt az integrált kommunikációs mixet, melyben szerephez juthat a PR, a rendezvények, a klasszikus vagy alternatív reklámozási formák, vagy éppen a social media.
A lifestyle kommunikáció nem pillanatokig tartó ötletszikrák halmaza. Gyakorlata elmélyedést és időt igényel. Aki azonban valóban komolyan gondolja a kommunikációt, akit a hatékonyság és az eredmények foglalkoztatnak, annak mindenképpen érdemes kapcsolatba lépnie velünk.
Mert Magyarország első és vezető lifestyle kommunikációs ügynöksége a Merlin Communications.

A lifestyle életmódot jelent. Mi pedig tisztában vagyunk vele, hogy ahány célcsoport, ahány mikro- vagy makroközösség létezik, annyi különféle életmód kötődik hozzájuk.

 


Mi a Merlin Communications-nél határozottan állítjuk, hogy nem értünk, nem érthetünk minden egyes ügyfelünk iparágához. Hogyan is állíthatja magáról komolyan egy kommunikációs tanácsadó, hogy otthonosabban mozog egy adott iparági szakterületen, mint az ügyfele, aki az adott szegmens képviselője? Természetesen több mint egy évtizedes működésünk során számos tudással és tapasztalattal gyarapodtunk a legkülönfélébb iparágakban, az FMCG-től az info- és telekommunikációs szektoron keresztül a gyógyszeriparig. Ez alatt az idő alatt azonban egy sokkal fontosabb tudás is felhalmozódott nálunk. Ez pedig a különféle célcsoportok, fogyasztó-csoportok, társadalmi egységek mélyreható ismerete.


Több okból állítjuk, hogy versenytársainkhoz képes jóval behatóbban ismerjük a különféle embercsoportok dinamikáját, motivációit, viszonyrendszereit és intézményeit, közös ismertetőjegyeiket és kultúrájukat. Egyfelől, sokszínű ügynökségünk számtalan különböző szociálisan tipizálható szegmensből érkezett munkatársa mind-mind alaposan ismeri a közeget, melyben mozog. Tudjuk, hogy mi foglalkoztatja a kismamákat, ismerjük, mi mozgatja az informatikusok fantáziáját, pontosan érezzük, mi motivál egy aktív sportolót.


Másfelől, több mint 10 év alatt a különféle szegmensekben mozgó ügyfeleink számára végzett kommunikációs munkánk során számtalan célcsoporttal kerültünk közeli kapcsolatba. Pontosan tudjuk, mitől elégedett egy orvoscsoport egy rendezvényen, tisztában vagyunk vele, hogy milyen hangvételben kell megszólítani egy VIP hétvégére meghívni kívánt felsővezetőt, értjük, miről cseveg szívesen egy háziasszony a közértben, és behatóan ismerjük, mitől lesz széles egy kisdiák arcán a mosoly egy vetélkedő során. Harmadsorban, és ez talán a legfontosabb, ügynökségünk folyamatosan térképezi fel mélyreható kutatások során az egyes célcsoportok tulajdonságait, szokásait, mozgatórugóit.


És hogy mindennek mi a haszna ügyfeleink számára? Hogy egy egyszerű analógiával éljünk, érdemes ránk úgy gondolni, mint egy tolmácsra. Az ügyfeleinkkel való közös munka során megfogalmazzuk és hatékonyan célba juttatjuk az üzeneteket oly módon, hogy az a célcsoport számára is fogyasztható, releváns, és érdekfeszítő legyen. Lefordítjuk az ő nyelvükre, mert értjük és beszéljük azt. Minden egyes kampány megtervezése előtt – a hazai gyakorlattól eltérően – minden más versenytársunknál jobban elmélyedünk a megcélozni kívánt fogyasztók mindennapjaiban, szokásaiban, emocionális és racionális döntéshozatali mechanizmusukban, és ezt a megszerzett tudást beépítjük javaslatainkba. A célcsoport alapos ismeretében állítjuk össze azt az integrált kommunikációs mixet, melyben szerephez juthat a PR, a rendezvények, a klasszikus vagy alternatív reklámozási formák, vagy éppen a social media.


A lifestyle kommunikáció nem pillanatokig tartó ötletszikrák halmaza. Gyakorlata elmélyedést és időt igényel. Aki azonban valóban komolyan gondolja a kommunikációt, akit a hatékonyság és az eredmények foglalkoztatnak, annak mindenképpen érdemes kapcsolatba lépnie velünk.


Mert Magyarország első és vezető lifestyle kommunikációs ügynöksége a Merlin Communications.

Jelentkezésedet várjuk:

Adatlap